baby<3

fy fan va ja saknar min bunny. har inte gatt en hel dag utan att ha fatt snackat me han, men vet ni hur jobbit de eh lr? snackar me han dagligen o nu har ja inte hort natt pa flera timmar, men hade fatt massa sota sms ♥ fy fan baby om du bara viste hur jobbit de eh :( men ja tror nog att du vet de redan =/  saknarej sa javla mycke =(

Ah ni som inte vet sa beffinner ja mej i thailand just nu de var tydligen de som var overaskningen, men tack da hade ja velat akt hit hade ja vall sagt de, men oki ska inte klaga, men just nu eh allt bara jobbigt o vill bara vara hemma me min bunny :'( ingen forstar hur ja kanner =( men alskling du ska veta att ja tanker pa dej hela tiden♥

saknar er andra oxa sa klart, men sorry saknar nog min baby mest eh liksom han som forgyller mina dagar ;)

aja far vall forsoka fixa dom har tva veckorna :)

du eh sa sot ja blir sa glaaaaaaaaa:(♥


//Sofia♣

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå du ee för söt bybii saknarej som fan puss puss<3<3<3<3<3





vi kan kramas varie daaaaaa;)<3<3<3<3

2008-12-23 @ 10:35:31
Postat av: Anonym

jaag älskarej min bunny glöm mig inte nu och du får ha så kul oki jaaa kommer inte glömma dig puss puss pårej min bunny <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-12-24 @ 02:29:37
Postat av: Anonym

du ee säkert så jävla bakis hoppas du inte blir dee där nere så du får ha kul i stället puss puss pårej min älskae bunny<3<3<3



hälsa mamma hahaha :)fast hon ee hemma hehe :( älskarey sofia<3<3<3

2008-12-24 @ 02:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0