Lista

JAG ÄR:
Blyg: ja det kan jag vara beroende på situationen. men är nog minde blyg nu än vad jag var!
Smart: Haha kan hända att man lyckas vara det ibland!
Långsam: Det händer :P

Stressad: Stress kan nog vara mitt mellannamn. Iaf när det gäller att passa tider, då är jag helt hysterisk.
Tålmodig: Ibland, ibland inte.
Djup: Nja..
Öppen: Beror på vad det är för personer man pratar med
Ärlig: Beror nog lite på vem jag pratar med och vad man pratar om. Inte att jag ljuger, men kanske inte berättar allt.
Positiv: Realist
Rolig: Oh ja ;-P
Ansvarsfull: Mja, så länge det inte har med städning att göra så :P

JAG HAR
Svikit en kompis: jo kan nog ha hänt
Förlorat en bästa vän: Beror på hur man menar med förlorat, ingen har avlidit tack o lov, men annars ja.
Sagt att jag älskar en kompis: Japp
Sovit med en killkompis: Japp
Sovit med en tjejkompis: japp
Pussat en av samma kön: Yes, en snabb kompispuss när man är lite rund under fötterna har väl hänt :P
Slagit en kompis: det har väl hänt
En kompis som vet allt: Marlena och Sofia vet väl en hel del ;)
Berättat hemligheter: Ja det har väl alla gjort

JAG HAR
Blivit sårad: Ja
Haft stadigt förhållande: Har haft, men är ett tag sen u.
Krossat någons hjärta: Det har jag nog gjort..
Gett någon ditt hjärta: Jarå
"Playat" någon: Nej det tror jag inte
Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja absolut
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Nej
Varit otrogen: Nej

FAVORIT:
Låt just nu: oj finns många
Pryl: ipooden :P
Film: finns många här med
Bok: läser inte
Frukt: Fruktsallad :P
Dricka: Kommer alltid vara svag för läsk, främst cola o fanta..
Ha på mej: Mysbrallor o linne

JAG HAR
Opererat mig: nej det har jag inte
Cyklat omkull: Jorå
Sjungit i duschen: Hehe javisst
Hoppat bungyjump: Nej, glad om jag slipper
Fobi för något: Höjder, småkryp, TANDLÄKAREN
Sett någon dö: Nej tack o lov
Varit på begravning: jao
Sagt att jag hatar någon: har hänt

LIVET:
Svart eller vitt: vitt
Skriva eller tala: skriva
Öl eller cider: cider
Nagelbitare: nope!
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: charmig
Lösgodis eller choklad: lösgodis (man kan ha choklad i lösgodiset, hihi)
Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Film
Festa eller softa: festa
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: lampa
Kärlek eller vänskap: båda helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0