uppdatering ;P

Ja som sagt de här med att uppdatera är inte min grej, men lyckades ju uppdatera 3 ggr på en dag iaf, inte dåligt det hehe, sen har de vart lite dött på den fronten ;P

Har nyss kollat klart på filmen robotar haha den var faktiskt ganska bra ;P och nu väntar jag på att min lilla baby ska komma tillbaka på msn, men han glor ju på film han med så :P man får väl vänta lite till på han hehe.^^ bra söt ;) ruskit härlig grabb de där är alltså=D

Helgen har väl flytit på, festa i fredags gjorde man, så man vart väl lite väl full kanske, men man måste bli det nångång ibland åh ;) och på lördan var man så klen att man inte orkade göra nått, så jag och morsan glodde på film =) eller ja de sluta väl me att jag kolla, för hon som vanligt somna väl haha.

Ida har jag bara varit hemma vid sofia och tagit de lungt. bra skönt att bara ta det lungt ibland. inte ofta det händer nuförtiden så, eller jo de gör de väl men inte lika ofta^^

aja nu ska jag sluta svamla här inne. och ut och röka lite sen sätta mej här en sväng till  och försöka få in headern i bloggen, men det är lättare sagt än gjort haha, så vi får se hur det slutar;)

//sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0