Mora=D

Igår kväll så drog jag och farsan iväg till Mora för att fira farmor idag för hon fyllde hela 70 år. så då har de varit 70 årskalas :) Roligt att träffa släkten och allt.  Och nu sitter man hemma vid Linda och Kim med några andra gamla polare=D. fan vad underbart att träffa er igen, har verkligen saknat er så det inte finns ord för det. =/ Längtar tillbaka hit, till allt, fan svårt sånt här och jag vill inte hem, eller jo det vill ja väl också, saknar ju alla andra där hemma också. men det är ju liksom inte samma sak precis. Men ni förstår vad ja menar ;)

Och inte nog med det, ja vem hör av sej idag då? jo johan exet mitt. Han kommer tydligen hem imorgon efter att ha varit på Mallorca i ett halvår typ och jobbat som bartender. Och han vill tydligen snacka :S  om vad vet ja inte, det ville han inte ta på telefonen. Undrar va de kan vara då? aja det orkar ja inte tänka på nu heller. Inte nu när man är här =D


Haha hitta nå jävligt gamla bilder på Lindas dator på Sandra, Linda och mej ^^


     
Snygga vi var;D   



 


Sandra, Linda och ja

Nej Nu måste jag vara socia här ju :)

//Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0