influensan

har legat helt död i två dagar nu har åkt på influensan o den önskar ja inte ens min värsta fiende för fy fan va dårligt ja mår, önskar bara att de kunde bli bättre. men får väll se hur länge den ska sitta i :S

i fredags iallafall så skulle vi ju igentligen ha åkt till borlänge o festa men de vart inte så vi åkte till rättvik istället o gick på bowling o krog istället :) de var faktiskt trevligt förutom att ja började känna mej dårlig redan där, så tobbe kom o hämta mej o crille. o när ja skulle hem så upptäkte ja väll att mina nycklar var borta :O så crille var snäll o lät mej låna hans lägenhet för han skulle ändåså hem till amanda o slagga där. men mina nycklar har iallfall kommit till rätta, de visade sej att dom bara åkt ur min jackficka så nycklarna eh i oslo just nu o ja får dom inte förens till helgen. men spela roll ja eh ju typ bara sängliggandes iallafall o sover bort hela dagarna så man märker ju inte så mycket....


nee nu ska ja nog gå o lägga mej igen o försöka kolla lite på tv lr nå.


//Sofia♣

Kommentarer
Postat av: aleni

gumman då, ja tycker synd om dej, se till o bli frisk nu :D

2009-02-10 @ 00:29:45
Postat av: Linda

bli frisk nu fia de eh ju tråkigt i skolan utan dej ju :O men hör av mej när vi slutat så kan ja ju kanske komma förbi en sväng o hälsa på så slipperu ligga där ensam o övergiven :P

2009-02-10 @ 12:47:33
Postat av: sofia*2

gumman då de lät inge vidare de :( bli frisk nu da :D o snart kommer du ju hit oxå fan saknar dej ju<3

2009-02-12 @ 00:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0