crille in da blogg

hoj alla sofias läsare

ja glömmer man logga ut när crille sätter sej vi datan så blir det så här hehe
japp mitt första blogg inlägg i hela mitt liv och förmodligen de sissta :P så ja får väl ta vara på de

här hos mej äre fullt drag folk överallt typ :O hur vi får plats de vet ja inte men vi har då lyckats.

Japp får väl skriva lite om min bäste vän fia da eftersom de är hennes blogg :)

Hon är en vän för livet hon ställer alltid upp för en när man behöver de, finns inte många som henne så hon är guldvärld. så jävla gla att ja har henne :) hur hade världen sett ut om hon inte fanns? ja de vill vi inte tänka på, hennes tokig heter hon alltid kommer me :D och sina dumheter haha sorry ;) snart har vi känt varandra i 11 år, 11 år de är fan mycket :O och flera år de kommer de bli gumman.

haha ja de där vart ju lite smörit så nej ja lovar var inte ja som skrev :D

och måste ju passa på och säga att jag älskar dig amanda<3

nej nu måste ja gå och hjälpa fia och leta på dosan så hon får pengar på mobilen så hon kan ringa så vi får tyst på hennes tjatande haha;) vad gör man inte för sina vänner :D men den som har lagt dosan på ett bra ställe kan ju ta och tala om de så vi slipper leta ihjäl oss för så många ställen kan den inte ligga på.

aja då har ja bloggat nu da.

love you my best friend <3

/ crille the man (H)

Kommentarer
Postat av: mamma

du får väl hälsa crille och sen be han hälsa Tony och Tina

2009-01-20 @ 04:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0